advertisment2

Monday, July 13, 2009

dian @ drian @ doyan @ DURIAN @ buah duri???


HAI.. UNTUK MEMENUHI KEHENDAK KAK PIAH KITE NI... maka.. terlhirla.. durian oh durian... perghhh.. mmg best.. BUDJET rm10 je.... heee. ade 3 biji yg yummy.. hehheeh 2pn si sapiah ni la yg bnje.. 1st time mkn doyan kat situ gk.. hahaha.. dtg la kat area komplek amaniah 2... durian pahang...hehhehe.. tggu durian dr kg kak enie je.. nth bl la nk rs,.. pahang gk 2.... emmm.. pastu sabtu yg berikutnya lak.. bdk opis saya blnja mkn.. .doyan kat situ gk.. modal rm25 je.. ade 6 biji.. heeheheheeeh sedap kol 10 mlm melantak doyan.. tp xde gmbo... heheehe... hjn renyai2.... hee..pastu blk tdo trs,.. assgmnt nth ke mana.. haha....tahanks kak piah n razip

5 comments:

safya said...

mak oiittt..aku je interframe...hahhaha..nie yg wat aku nak mkn durian lagi nie...hehehhehe

shaholy_gurl said...

nnti dtg bt caves kt mamam doyan lg ek... ala tp... kt dh x 1 kelas.. seksyen lain2... huhuhuhuh.. smpi ht kakpiah n kak dila tggl kan et

safya said...

alahai..bukan kitorang x sudi 1 klas ngan ko..tp kan kite dipisahkan oleh lect. sekejap jer...x lame pun..hehhehe..saba k...adik kesyangan ko kan ader...hehhehehhe

shaholy_gurl said...

tlg la.... heheheee.. nk wt cmna jodoh.. xpa sabar ku mnnti mu.. wt elok2 tau.. sm2 kt harumkan nm pmm ek..hehehe

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

salam ziarah,
apakhabar?
ETIKA TELEPON>utk renungan u

I dapat lawak talipon dalam e-mel. Mungkin ini cara nak kenakan pemanggil yang tidak tahu etika talipon:

1. Pemanggil: Helo, May I speak to bedah please?
Jawapan: Maap. Sini bukan balai polis.

2. Pemanggil: Helo, siapa disana?
Jawapan: Entah. Saya kat sini, mane le saya tau sape kat sane..

3. Pemanggil: Helo, boleh saya bercakap dengan bapak awak?
Jawapan: Nak cakap cakap je ler. Buat ape tanye saya.

4. Pemanggil: Helo, boleh sambungkan ke nombor 323?
Jawapan: Maaf cik, nombor tak boleh disambung, hanye boleh dicampur, tolak, kali dan bagi.

5. Pemanggil: Helo, mak ade rumah?
Jawapan: Mak tak ada rumah. Bapak ada. Pasal rumah ni bapak yang beli.

7. Pemanggil: Helo, saya bercakap dengan Siti?
Jawapan: Maap, nombor yang anda dail tidak mahu memberikan perkhidmatannye ... time kacih.

8. Pemanggil: Helo, tolong panggilkan Samad. Saya nak bercakap dengannye.
Jawapan: Sila panggil sendiri. Saya sibuk. Maaf.

9. Pemanggil: Heloooo ...
Jawapan: Helo. Pusat sakit mental di sini. Anda ingin mendaftar?

10. Pemanggil: Helo, saya nak tumpang bertanya...
Jawapan: Maaf. Ini bukan kaunter pertanyaan.

11. Pemanggil: Helo, betul ke ini nombor 3234412?
Jawapan: Sila dail sekali lagi. Kalau saya masih menjawab betul le tu.

12. Pemanggil: Assalammualaikum...
Jawapan: Waalaikummussalam ...(tupp!..terus letak tepon. Hanya untuk wajib jawab)

jgn marah k.saja seronok2 nak share dgn u.tq